3-sposoby

3 sposoby na zbudowanie społeczności skupionej wokół kampanii

Czego najbardziej potrzebujesz, aby Twoja kampania zakończyła się sukcesem? Ludzi! Jak wiadomo, na świecie jest mnóstwo potrzebujących, co więc zrobić, aby społeczność zainteresowała się właśnie Twoją historią? Przygotowaliśmy dla Ciebie 3 niezbędne wskazówki.

1.Widoczność przede wszystkim!
Osoba, która potencjalnie mogłaby wesprzeć Twoją kampanię, prawdopodobnie sama jej nie znajdzie. Oczywiście, możesz przekazać informacje o zbiórce swojej rodzinie i znajomym, ale to nie wystarczy. Użyj siły Internetu, bo jak mówią: ,,Jeśli nie ma Cię na Facebooku, to nie istniejesz!”. Przekazuj informacje za pośrednictwem profilu, pisz na grupach i forach internetowych, wysyłaj e-maile i wiadomości prywatne. Świetnym sposobem na poinformowanie odbiorców o swojej zbiórce jest utworzenie wydarzenia na Facebooku. Zadbaj o to, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że potrzebujesz pomocy. Wszędzie wspominaj o możliwości wspierania Twojej kampanii na PolakPomaga.pl. Ludzie niejednokrotnie pokazywali, jaką ogromną mają siłę przebicia!

facebook
Sprawdź, jak wygląda nasz Facebook!

 

2.Pokaż, że warto Ci zaufać!
Nikt nie przekaże nawet złotówki na kampanię, która nie wzbudzi jego zaufania. Jak zatem sprawić, aby historia stała się dla ludzi wiarygodna? Bardzo dobrym sposobem jest dodanie filmu, na którym krótko przedstawisz swoją historię i wyjaśnisz, na co potrzebujesz środków finansowych. Społeczność zainteresowana kampanią jest w nią zaangażowana, chce co jakiś czas dowiadywać się, co nowego wydarzyło się w życiu zgłaszającego. Dodawaj zdjęcia i aktualności, informuj i pokaż, że za kampanią stoją realni potrzebujący! Warto także opowiedzieć swoją historię w mediach. Zawsze możesz zacząć od lokalnych gazet, telewizji, czy też radia i za ich pośrednictwem poinformować o zbiórce. Jeśli wydaje Ci się, że osoby z pierwszych stron gazet są nieosiągalne, musisz zmienić swoje patrzenie. Znane osobistości docierają do milionów osób, które za ich namową chętnie włączają się w akcje charytatywne. Zawsze warto spróbować, tym bardziej, kiedy motywacją jest czyjeś zdrowie lub życie!

3.Bądź w kontakcie!
Odpowiadaj na pytania i komentarze dotyczące Twojej kampanii. Nie dziw się, że ludzie mogą mieć pewne wątpliwości – na pewno za postawionym przez nich pytaniem, kryją się dobre intencje. Podziękuj za wsparcie tym, którzy już go udzielili i zachęć tym samym do przekazania informacji o zbiórce osobom z ich otoczenia.

PolakPomaga-grupa-logo (1)

Pamiętaj, że stworzyliśmy portal www.PolakPomaga.pl z misją niesienia pomocy, także tej przy tworzeniu kampanii. W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami!

 

2

Komentarze

komentarze

10 miesięcy ago